Home » , » Gambar Mat Sabu skodeng punggung awek pulak

Gambar Mat Sabu skodeng punggung awek pulak



APA lagi nak dikata, agaknya dalam kepala otak cybertrooper gerombolan songkok tinggi tiga jengkal ni memang tak ada benda lain nak difikirkan.

Dari dulu sampai sekarang isu yang dibawa lucah, seks, liwat, zina dan semua perkara yang seangkatan dengannya. Isu lucah digunakan sebagai cara untuk meraih sokongan rakyat kepada Rejim Barisan Nasional.

Terbaru, berbekalkan sekeping gambar Mat Sabu dipercayai di ambil di sebuah pasar lambak, habis seluruh facebook dan blog-blog mereka jaja cerita kononnya Mat Sabu sedang skodeng punggung awek.

Salah satu blog yang sebarkan gambar ini rujuk sini [sumber].



Nampaknya dalam kepala otak mereka cuba mencari isu-isu yang boleh menjurus kepada seks, dan lucah. Adakah mereka diarahkan menjadi cybertrooper lucah?

Sebenarnya gambar begini boleh dibuat pelbagai tafsiran, betul ke Mat Sabu skodeng punggung awek tu? Nampak macam skodeng ikan je?



Lucu betullah Umno ni, gambar macam ni pun boleh jadi bahan kah kah kah...

Bila kita kata mereka kaki lucah marah, bila kita kata Umno = UMporNO parti lucah tak terima. Tapi anda lihatlah sendiri, asal ada saja peluang untuk melucah berdesup laju je diorang ni.


ReJaM© "Kalau tutup aurat tak adalah timbul fitnah begini..."

 
Hubungi : Facebook | Twitter
Copyright © 2012. MiLo SuaM - Peringatan! Jangan percaya bulat-bulat info daripada blog ini. Gunakan akal fikiran anda!
Template modified from Wordpress Hack
tracker Powered by Blogger